Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 18:50

Jak można wykorzystać kubek termiczny jako narzędzie reklamowe?

Kubek termiczny pozwala na podtrzymywanie ciepła płynu znajdującego się wewnątrz. Może być przydatny do zachowania temperatury kawy podczas podróży lub zapewnienia orzeźwienia za pomocą mrożonej herbaty w upalne dni.
  • 25.05.2023 10:01
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak można wykorzystać kubek termiczny jako narzędzie reklamowe?

Kubek termiczny może być też doskonałym narzędziem reklamowym prezentującym firmę lub markę potencjalnym klientom. Może być to przedmiot stale przypominający odbiorcom o firmie i stanowić element bardziej rozbudowanej kampanii marketingowej.

Doskonała przestrzeń do reklamy

Kubki termiczne są często wykorzystywane przez dużą grupę osób na całym świecie. Można je schować do torby podróżnej i korzystać z gorącej kawy podczas podróży w pociągu lub środków komunikacji miejskiej. Kubek z nadrukiem reklamowym będzie doskonale widoczny w tramwaju, autobusie lub samochodzie osobowym, niezależnie od długości i celu podróży. W związku z tym powierzchnia kubka jest przestrzenią pozwalającą na uzyskanie efektu reklamowego o dużym zasięgu. Kubek termiczny można zabrać ze sobą niemal w każde miejsce, dlatego jest zauważalny przez osoby, które w innym przypadku mogłyby nie mieć kontaktu z naszą marką.

Pozytywny wizerunek firmy

Kubek termiczny jest doskonałym prezentem na każdą okazję. Można go wręczać osobom w różnym wieku, zarówno podczas oficjalnych, jak i prywatnych okazji. Budzi ciepłe skojarzenia, co z pewnością wpłynie na wizerunek firmy. Będzie służył przez długi czas, a jego powierzchnia nie wymaga dodatkowego zabezpieczania. Może oddziaływać na bardzo dużą liczbę odbiorców i generować kontakty marketingowe przez wiele miesięcy, a nawet lat bez konieczności inwestowania dodatkowych środków. Z tego względu produkcja własnego kubka z nadrukiem może być opłacalna zarówno dla firm o ugruntowanej pozycji, jak i młodych przedsiębiorców dopiero wchodzących na rynek.

Nadruk dostosowany do materiału

Powierzchnia kubka termicznego powinna być nadrukowana przy uwzględnieniu techniki dostosowanej do materiału. Logo lub slogan reklamowy powinien być estetyczny, dobrze widoczny z małej i dużej odległości. Warto przewidzieć połączenie kontrastujących kolorów lub nietypową formę graficzną. Powierzchnię metalową można obrabiać przy pomocy lasera, co gwarantuje bardzo wysoką precyzję. Nadruk może być jednak trwalszy, szczególnie przy zastosowaniu metody sublimacji. W ten sposób umieszczona na kubku grafika będzie odporna na ścieranie i działanie zmiennych temperatur.

Upominek dla klientów firmy

Kubek termiczny może być oferowany jako darmowy dodatek dla kontrahentów, klientów lub osób bliskich. Można go dodawać do zamówień o określonej wartości lub wykorzystać jako efektowny element stoiska reklamowego. Estetyczny kubek będzie często używany w domu, w biurze lub podczas podróży, dzięki czemu będzie stale generował pozytywny efekt marketingowy. Jest to jeden z najlepszych sposobów na nienachalną reklamę dla każdej firmy.

--- Artykuł sponsorowany ---