1.Czym są wizualizacje architektoniczne?
2.Jakie zalety mają wizualizacje 3D?
Czym są wizualizacje architektoniczne?
Wizualizacje architektoniczne to obecnie absolutny standard. Są powszechne w branży deweloperskiej. Pozwalają na efektowne zaprezentowanie zaprojektowanych obiektów. Co ważne, bardzo często łączymy wizualizacje wyłącznie z projektami architektonicznymi. Uważamy, że wizualizacja 3D jest stosowana wyłącznie wtedy, kiedy biuro projektowe chce pokazać efekty swojej pracy nad projektem budynku. Tymczasem okazuje się, że bardzo cenione są wizualizacje wnętrz. Z ich pomocą można również zaprezentować klientowi zaprojektowanie otoczenie budynku. Dzięki wizualizacjom rozmowa architekta z klientem jest zdecydowanie prostsza. Wizualizacja architektoniczna 3D to przedstawienie w niezwykle realistycznej formie przygotowanego projektu. Obecnie stanowi podstawę projektowania architektonicznego.
Jakie zalety mają wizualizacje 3D?
Za sprawą wizualizacji można w niezwykle realistyczny, a jednocześnie atrakcyjny dla klienta sposób przedstawić mu inwestycję jeszcze zanim rozpoczną się prace budowlane. To najlepszy sposób, aby zapoznać klienta z projektem, zwiększając szanse na to, że inwestycja będzie udana. Przedstawienie wizualizacji pozwala na wstępną ocenę projektu, a także wprowadzenie niezbędnych poprawek jeszcze wtedy, kiedy nie generuje to większych kosztów. Przekłada się to oczywiście na terminowość wykonania całej inwestycji. Wizualizacje – zarówno wizualizacje wnętrz, ogrodów, jak i budynków – pozwalają na przedstawienie projektu w określonych warunkach. Można przedstawić specyfikę projektu, uwzględniając zmieniające się oświetlenie czy ewentualne cienie. Bardzo często ma to kluczowe znaczenie dla decyzji podejmowanych przez inwestorów.
Za sprawą wizualizacji architektonicznych można w prosty i przede wszystkim niezwykle przystępny sposób zapoznać klientów z przygotowanych na ich zlecenie projektem. Wizualizacja wnętrz, wizualizacje osiedli, ogrodów, budynków – wszystko to cieszy się dzisiaj naprawdę dużą popularnością. Animacje są bardzo lubiane przez klientów, a ruchomy obraz jest tym, co naprawdę przemawia do inwestorów.